برس حرارتی مارک fast hair، شانه برقی صاف کننده مو


برس حرارتی مو حرفه ای مدل fast hair که به آن برس برقی نیز می گویند، بهترین برند برس حرارتی در زمینه حالت دادن به مو است و نظرات خریداران نیز این موضوع را تایید می کند. از این دستگاه می توان برای برس زدن، شانه کردن، صاف کردن و شلاق مو استفاده کرد.

از ویژگی های اصلی این برس صاف کننده حرارتی و برقی مو می توان به قابلیت تنظیم دما در 6 درجه حرارت و قابلیت خاموش شدن خودکار پس از 60 دقیقه و فناوری تورمالین برای تولید یون های منفی طبیعی برای نرم شدن مو و جلوگیری از وز شدن مو اشاره کرد.

برس مو برقی fast hair برای آرایشگاه های حرفه ای طراحی شده است، بنابراین می توانند برای مدت طولانی از آن استفاده کنند، اما کاربران خانگی نیز از این محصول استفاده می کنند.

این دستگاه دارای دکمه ای است که با فشردن این دکمه دستگاه را خاموش یا روشن می کند، پس از روشن شدن دستگاه در صورت فشار دادن دکمه می توانید دمای مورد نظر را تنظیم کنید که بر روی صفحه LCD دستگاه نمایش داده می شود.

برای استفاده، پیشنهاد می کنیم دما را روی کمترین مقداری که موها با آن تقسیم می شوند، تنظیم کنید. همچنین برای محافظت بیشتر از پوست و موی شما، این دستگاه دارای روکش سرامیکی و نوک عایق می باشد.

مهمترین ویژگی های برس حرارتی fast hair

مناسب برای تمام انواع مو
یکی از ویژگی های مهم این دستگاه قابلیت تنظیم دما از 160 تا 210 (در 6 مرحله) است و این از آن جهت حائز اهمیت است که دستگاه برای هر مویی (موی نازک یا پرپشت) قابل استفاده است.

 

فن آوری های این برس برقی حرارتی
این دستگاه با استفاده همزمان از 3 فناوری سرامیک، تورمالین، یونی سعی در کاهش آسیب مو، بهبود طراحی و درخشندگی، رفع مشکل وز شدن موها و بلندتر شدن موها پس از استفاده از دستگاه دارد.

 

سیستم خاموش شدن خودکار
برس حرارتی پرومکس دارای سیستم خاموش کننده خودکار است که پس از 60 دقیقه کارکرد دستگاه فعال می شود، لازم به ذکر است زمان لازم برای گرم شدن این دستگاه 30 ثانیه است و پس از آن دستگاه آماده استفاده خواهد بود.

 

محافظت از مو
برای جلوگیری از آسیب به پوست سر، این دستگاه دارای لبه های عایق در دندان است که به شما این امکان را می دهد که از ابتدا شروع به صاف کردن مو کنید و نگران گرما و آسیب هایی که ممکن است به پوست سر وارد شود نباشید.

همچنین این دستگاه دارای دندانه های سرامیکی می باشد. تکنولوژی سرامیک باعث می شود که گرما به طور یکنواخت در همه جا پخش شود که آسیب کمتری به موهای شما وارد می کند.

ملاحظات:
برای استفاده از این دستگاه موها باید خشک باشند و اگر قصد استفاده روزانه از آن را دارید می توانید به جای اتو مو از برس حرارتی با دمای کمتر استفاده کنید.

 

چه نوع مویی برای این برس حرارتی مناسب نیست؟
اگر موهای شما خیلی مجعد است پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از این دستگاه از اتو مو استفاده کنید. اگر موهای شما کمی یا متوسط ​​مجعد یا موج دار است می توانید از این دستگاه استفاده کنید.


مشخصات فنی:
تکنولوژی سرامیک
یونانی
تورمالین
دما را از 160 تا 210 تنظیم کنید
طراحی ارگونومیک
توان دستگاه 47 وات می باشد
طول سیم: 2.7 متر
کشش جهانی
سیم با چرخش 360 درجه
محافظت در برابر خاموش شدن دستگاه بعد از یک ساعت

نحوه تمیز کردن برس حرارتی
هنگام تمیز کردن برس حرارتی، لطفاً توجه داشته باشید که برس از برق جدا شده و خنک شده است. پس از آن می توانید بین شانه های برس را با استفاده از گوش پاک کن یا دستمال نازک پاک کنید. همچنین می توانید مقداری الکل را روی دسندانه های حرارتی یا دستمال بکشید تا بیشتر تمیز شود. پس از تمیز کردن دستگاه بلافاصله آن را روشن نکنید و چند ساعت صبر کنید تا کاملا خشک شود.

  انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 45

...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما