سی آر ام چیست


مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ «باور مشترک به ارزش‌های مشترک باعث وفاداری به برند می‌شود»، این جمله از هوارد شولتز، مدیر افسانه‌ای استارباکس، راز موفقیت این برند معروف نشان می‌دهد. برندهای معروف جهان به این مفهوم آگاه هستند که مدیریت ارتباط با مشتری بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله، به پاسخ دادن به سوال مهم “CRM چیست؟” می‌پردازیم و تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر کسب‌وکار را بررسی می‌کنیم. خواندن این مقاله می‌تواند نگرش شما نسبت به ارتباط با مشتریان را تغییر دهد.


تعریف ساده‌تری از CRM این است که این فناوری به مدیریت ارتباط با مشتریان کمک می‌کند. CRM مخفف عبارت Customer relationship management یعنی مدیریت ارتباط با مشتریان و شامل فناوری‌ها و روش‌هایی است که شرکت‌ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات و داده‌های مشتریان خود در طول چرخه عمر مشتری، استفاده می‌کنند. هدف اصلی این فناوری بهبود روابط خدمات مشتری، حفظ مشتریان و رشد فروش است.


نرم‌افزار CRM به شرکت‌ها کمک می‌کند تا داده‌های مشتری را در کانال‌ها یا نقاط تماس مختلف بین مشتری و شرکت جمع‌آوری کنند. این داده‌ها عبارتند از اطلاعات مربوط به وب‌سایت شرکت، تلفن، چت زنده (Live chat) و شبکه‌های اجتماعی. سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری همچنین اطلاعات دقیقی از مشتریان شامل اطلاعات فردی، تاریخچه خرید، اولویت‌های خرید و دغدغه‌های آن‌ها را در اختیار شرکت قرار می‌دهند.
بیشتر بخوانید.
با شناخت بهتر مشتریان، شرکت‌ها می‌توانند ارتباط موثری با آن‌ها برقرار کنند و بر روی روابط با مشتریان فعلی و بالقوه تمرکز کنند. در مقاله “چگونه با مشتری صحبت کنیم”، اصول و نکات مهم ارتباط با مشتریان بیان شده است که مطالعه آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
نرم‌افزار CRM به شرکت‌ها کمک می‌کند تا داده‌های مشتری را در کانال‌ها یا نقاط تماس مختلف بین مشتری و شرکت جمع‌آوری کنند. این داده‌ها عبارتند از اطلاعات مربوط به وب‌سایت شرکت، تلفن، چت زنده (Live chat) و شبکه‌های اجتماعی. سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری همچنین اطلاعات دقیقی از مشتریان شامل اطلاعات فردی، تاریخچه خرید، اولویت‌های خرید و دغدغه‌های آن‌ها را در اختیار شرکت قرار می‌دهند.

برای درک بهتر و بیشتری از مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، این رویکردها را به چهار دسته اصلی تقسیم می‌کنیم. رویکرد اول، “CRM استراتژیک” نامیده می‌شود که به منظور دستیابی به موفقیت کلی کسب و کار، به عنوان یک راهبرد استراتژیک استفاده می‌شود. در این رویکرد، هدف تمامی فرآیندهای سازمان باید در راستای یک هدف اصلی قرار بگیرد. به‌عنوان مثال، هدف تبدیل مخاطب به یک مشتری وفادار، هدفی است که تحقق آن به حمایت کلیه مجموعه و همکاری همه بخش‌های آن از تولید تا طراحی محصول بستگی دارد.

اتوماسیون فرایندهای کسب و کار با استفاده از CRM عملیاتی

برای عملیاتی کردن فرایند در سازمان، نیاز به یک ابزار مناسب است. یکی از این ابزارها نرم افزار CRM است که با اتوماسیون فرایندهای مختلف از فروش تا پشتیبانی از مشتریان، به شرکت کمک می‌کند. با استفاده از این نرم افزار، کار مشتریان ساده‌تر و رضایت آن‌ها بیشتر می‌شود. ماژول bpms در این نرم افزار، فرایندهای مختلف را انجام می‌دهد از جمله ثبت داده‌ها، ذخیره‌سازی، دسته‌بندی و تبدیل آن‌ها به اطلاعات مفید و کاربردی.

تحلیل رفتار مشتری با استفاده از CRM تحلیلی

نرم افزار CRM تحلیلی، با تبدیل اطلاعات خام به دانش، به درک بهتر از رفتار مشتریان کمک می‌کند. با استفاده از این نرم افزار، اطلاعات ساختاریافته شده و آماری درباره مشتریان به دست می‌آید که می‌تواند در طراحی استراتژی‌های جدید و تصمیم‌گیری‌های کلان در ارتباط با فرایندهای فروش و بازاریابی کمک بسیاری کند.
get more information

انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

قیمت رله PLC فونیکس


لیست قیمت رله PLC

رله الکترومکانیکی PLC (EMR) و Optocoupler SSR معمولا برای سیگنال های ورودی و خروجی در PLC ها استفاده می شود. این رله ها علاوه بر ایزولاسیون الکتریکی، نقش تطبیق ولتاژ، جریان و توان را بین سطوح مختلف سیستم کنترل و سیگنالینگ ارائه می دهند. علاوه بر این ویژگی ها، طراحی ساده و همه کاره، سهولت استفاده، عمر طولانی و اشغال فضای کم از دیگر مزایای این رله ها می باشد.

 

لازم به یادآوری است که محدودیت جریان روی بدنه رله مربوط به بارهای اهمی و بدون کشش اولیه جریان است که برای بارهای خود بارگذاری می تواند 20 درصد این مقدار باشد و عدم توجه به این نکته باعث کاهش طول عمر می شود. و آسیب به اتصال رله.

 

خرید رله PLC

در فروشگاه اینترنتی کوشانیک می توانید محبوب ترین و معتبرترین برندهای رله PLC موجود در بازار ایران را با ضمانت اصالت کالا و تخفیف های مرحله به مرحله از هر نقطه ایران خریداری کنید.

 

رله PLC فونیکس یکی از تجهیزاتی است که به طور گسترده در تابلوهای اتوماسیون استفاده می شود.

 

این محصول از دو قسمت پایه اول با کد فنی شناخته شده PLC-BSC-24DC/21 تشکیل شده است.

 

دومی رله است که با کد فنی REL-MR-24DC / 21 شناخته می شود.

 

ولتاژ اسمی:

رله رابط فونیکس می تواند با ولتاژ نامی 24VDC کار کند و می تواند از 18.5VDC تا 33.6VDC باشد.

 

می توان آن را فعال کرد و وضعیت را می توان با نشانگر LED روی پایه مشاهده کرد.

 

ظرفیت فعلی سوئیچینگ:

ظرفیت سوئیچینگ این رله مینیاتوری 6 آمپر زیر 240 ولت است.

 

کاربرد رله PLC Phoenix:

رله محکم PHOENIX CONTACT برای سوئیچینگ و جداسازی بارهای متصل به PLC یا موارد دیگر

 

از تجهیزات اتوماسیون صنعتی استفاده می شود.

 

ابعاد رله رابط تماس PHOENIX:

W 6.2mm * 80mm * D 94mm

 

عمر مفید رله:

2*107 دور

 

زمان پاسخگویی رله:

حداکثر زمان پاسخگویی برای این رله 5 میلی ثانیه است.

 

استفاده کنندگان از این رله مکانیکی برای موازی سازی رله ها باید از قطعات جانبی این شرکت که شامل لیبل و جامپر می باشد استفاده کنند.

منبع مطلب رله plc فونیکس کنتاکت.

انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

روش تهیه آش دندونی خوش مزه


آش دندونی یکی از آش های اصیل ایرانی است که برای یک مناسبت خاص درست می شود. این آش را زمانی درست می کنند که کودک در حال رشد، می خواهد اولین دندان خود را در بیاورد.

فلسفه این آش هم در فرهنگ محلی این است که سختی این حبوبات که در آش از ان ها استفاده می شود، را با پختن آسان کنند و به همین صورت دندان دراوردن برای کودک به مثل نرم شدن حبوبات در آش ساده تر شود.

در ادامه ی این مطلب از مجله آشپزی شادیما طرز تهیه این آش را به شما آموزش داده ایم.

مواد مورد نیاز برای تهیه آش دندونی برای 4 نفر

نخود ½ لیوان
گندم ²⁄³ لیوان
لوبیا چیتی ¹⁄³ لیوان
لوبیا قرمز ¹⁄³ لیوان
عدس ½ لیوان
پیاز خورد شده ½ لیوان
استاک گوشت 6 لیوان
گردوی پودر شده 50 گرم
زردچوبه 1 قاشق چایخوری
دارچین ½ قاشق چایخوری
تخم گشنیز 1 قاشق چایخوری
روغن به میزان لازم
نمک و فلفل سیاه به مقدار دلخواه

طرز تهیه آش دندونی به روش اصیل

 

در گذشته این آش را با ادویه های مختلف درست می کردند اما با توجه به توصیه پزشک ها نباید به کودک زیر یکسال ادویه و نمک و شکر داد. در ادامه ما طرز تهیه اصیل آن را به شما اموزش داده ایم اما توجه کنید که خیلی در ادویه های آن زیاده روی نکنید.


مرحله اول (خیساندن حبوبات):

حبوبات را در ظرف های جدا به مدت 24 ساعت بخیسانید و در این مدت 2 الی 3 بار آب ان را عوض کنید.


مرحله دوم (پختن حبوبات):

حبوبات را در ظرف های جدا روی شعله قرار دهید و اجازه دهید تا بپزند. حبوبات را به این علت باید جداگانه پخت، زیرا که هر کدام زنا خاصی برای پختن دارند. پس از اینکه پخت لوبیا ها تمام شد، ان ها را از صافی عبور دهید و کنار بگذارید.


مرحله سوم (تفت پیاز و ادویه):

مقداری روغن داخل قابلمه روی حرارت بریزید و سپس پیازهای خرد شده را پس از داغ شدن داخل آن بریزید. تا زمانی که پیاز طلایی شود آن را تفت دهید. سپس زردچوبه، پودر تخم گشیز و دارچین را اضافه کنید و کمی تفت دهید.


مرحله چهارم (اضافه کردن مواد به قابلمه):

لوبیاها و عدس پخته شده را به پیاز اضافه کنید و سپس گندم پخته را هم اضافه کنید. سپس عضاره گوشت را به آن اضافه کنید. (در خیلی از طرز تهیه های قدیمی از آب معمولی استفاده می شود.)

نمک اضافه کنید و اجازه دهید تا آش به جوش بیاید.


مرحله پنجم (اضافه کردن گردو):

زمانی که آش به جوش آمد، گردوهای آسیاب شده را اضافه کنید و سپس در قابلمه را ببندید و اجازه دهید تا آش جا بیفتد. پس از 45 دقیقه اماده است و می توانید آن را نوش جان کنید.

https://shadima.com/cooking/ashe-dandoni-recipe

 

انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نکات مهم در انتخاب سرور مجازی لینوکس


سرور مجازی لینوکس یکی از سرورهای محبوب و پرطرف‌دار است که معمولاً بیشتر کاربران از آن برای سایت خود استفاده می‌کنند. این سرور ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی دارد که همین امر کاربران را مجاب می‌کند تا قبل از هر کاری درباره آن اطلاعات جامع و کاملی به دست بیاورند.

کسانی که از سرور مجازی لینوکس استفاده می‌کنند؛ از مزیت‌های بسیار مهمی برخوردار خواهند شد. همین مزیت‌ها باعث شده که استفاده از آن در میان کاربران روزبه‌روز بیشتر شود. البته خریداران این سرور قبل از اقدام برای خرید، باید نکات بسیار مهمی را مدنظر قرار دهند.

در این مطلب به طور کامل سرور مجازی لینوکس و مزیت‌های آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. همچنین در نهایت نکات مهم درباره خرید این سرور را بیان خواهیم کرد تا خرید خوب و رضایت‌بخشی داشته باشید.

سرور مجازی لینوکس چیست؟

بیشتر کاربرانی که مدیریت سایت خاصی را بر عهده دارند و قصد استفاده از سرور مجازی لینوکس را دارند؛ با این سؤال مواجه می‌شوند که سرور مجازی لینوکس چیست؟

سرور مجازی لینوکس یک نوع سرور مجازی یا vps با سیستم‌عامل لینوکس است که می‌توان سیستم‌عامل‌های لینوکسی مانند سنتوس (centos)، اوبنتو (Ubuntu)، دبیان (debian) بر روی آن وجود دارد. کسانی که سایتشان دارای ترافیک بالایی است؛ می‌توانند از سرور مجازی لینوکس استفاده کنند. همچنین لازم است بدانید که سرورهای مجازی لینوکس تحت سرورهای فیزیکی میزبانی می‌شود که کاربران می‌توانند آن را به‌صورت مستقل مدیریت کنند.

مزیت‌های سرور مجازی لینوکس

سرور مجازی لینوکس دارای مزیت‌های مختلفی است. همین مزیت‌ها باعث شده که این سرور محبوبیت بالایی در نزد کاربران پیدا کرده و روزبه‌روز استفاده از آن بیشتر شود. از جمله مهم‌ترین مزیت‌های سرور مجازی لینوکس، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

پایداری و آپ تایم بالا

یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین مزیت‌های سرور مجازی لینوکس که افراد را وادار به استفاده از آن می‌کند؛ پایداری و آپ تایم بالای آن است. پایداری این سرور آن‌چنان بالا است که آن را تبدیل به باثبات‌ترین سرور مجازی کرده است. کسانی که از این نوع سرور مجازی استفاده می‌کنند؛ خیلی کم پیش می‌آید که نیاز به ری استارت کردن داشته باشند.

امنیت بالا

معمولاً کسانی که مدیریت سایت خاصی را برعهده دارند و قصد خرید سرور مجازی برای آن را دارند؛ فاکتور امنیت برای آنها اهمیت و ارزش زیادی دارد. سیستم‌عامل لینوکس در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این سرور مجازی امنیت بسیار بالایی دارد؛ به‌طوری که از ورود هرگونه ویروس‌ها و بدافزارها به بهترین شکل ممکن جلوگیری می‌کند.

امنیت بالای این سیستم‌عامل به‌خاطر متن‌باز بودن آن است. کاربران می‌توانند نقاط ضعف و باگ‌های آن را شناسایی کنند و دراسرع‌وقت برای رفع آنها اقدام کنند.

قیمت مقرون‌به‌صرفه

همان‌طور که گفتیم؛ سیستم‌عامل لینوکس متن‌باز است. به همین دلیل کاربران بر خلاف سیستم‌عامل ویندوز، نیاز نیست به‌صورت ماهیانه هزینه پرداخت کنند. همچنین کاربر می‌تواند این سرور مجازی را باتوجه‌به نیازهای خود هزینه‌ها را شخصی‌سازی کند.

قابلیت انعطاف‌پذیری

سرور مجازی لینوکس این امکان را به کاربر می‌دهد تا منابع مورد نیاز خود را ارتقا دهد. این ویژگی باعث شده که کاربر نگران افزایش ترافیک سایت و محدودیت منابع نباشد.

نکات مهم در هنگام انتخاب سرور مجازی لینوکس

سرور مجازی لینوکس امکانات زیادی به کاربران می‌دهد؛ اما کاربر در هنگام خرید باید به نکات مهمی دقت کند تا بتواند بهترین گزینه ممکن را انتخاب کند. از جمله نکات مهم در انتخاب سرور مجازی لینوکس، می‌توان موارد زیر را نام برد.

انتخاب لوکیشن سرور مجازی

کاربران باید لوکیشن سرور مجازی لینوکس را بر اساس نیاز و نحوه فعالیت خود انتخاب کنند. اگر مخاطبان سایت در ایران وجود دارند؛ باید سرور لینوکس ایران و اگر سایت مورد نظر مخاطب خارجی داشت؛ باید سرور مجازی لینوکس خارجی تهیه شود.

توجه به امکانات و منابع سرور

معمولاً کاربران از سرور مجازی لینوکس برای سایت‌های پرترافیک استفاده می‌کنند. خریداران این سرور باید به منابع سرور مانند رم، فضای سرور، پردازنده و... توجه کنند و بر اساس نیاز خود سرور را خریداری کنند. البته همان‌طور که گفتیم؛ بعداً در صورت نیاز می‌توان آنها را ارتقا داد.

خرید از سایت‌های معتبر

یکی از مهم‌ترین نکاتی که کاربران باید به آن توجه کنند؛ خرید سرور مجازی لینوکس از طریق بهترین و معتبرترین سایت‌های این حوزه است. سایت‌های معتبر معمولاً پشتیبانی قوی و شبانه‌روزی را به کاربر ارائه می‌دهند.

جمع‌بندی

سرور مجازی لینوکس یکی از محبوب‌ترین سرورهای مجازی است که امروزه کاربران از آن استفاده می‌کنند. در این مطلب سرور مجازی لینوکس و مزیت‌های آن را مورد بررسی قرار دادیم و در نهایت شما را با نکات مهم در انتخاب این سرور آشنا کردیم. اگر همچنان درباره سرور مجازی لینوکس سؤالی دارید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱

سفارش تولید محتوا حرفه ای و استاندارد


 

همانطور که اپیدمی کرونا به همه ما نشان داده است، دنیای امروز به شکلی بی سابقه به گوگل وابسته است و این وابستگی هر روز در حال افزایش است. امروزه صاحبان کسب و کار با دید جدیدی به اینترنت می نگرند و به خوبی می دانند که برای پیشرفت در کار خود به خدمات سئو، تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال نیاز دارند.

در حالت ایده آل، همه ما می خواهیم در صفحه اول نتایج گوگل باشیم، اما همه می دانیم که رقابت شدید است. هر وب سایتی می خواهد از رقبا پیشی بگیرد و در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کند. اگر وب سایتی برای کسب و کار خود دارید، محتوای به روز، اصلی و مرتبط با کلمات کلیدی نه تنها به شما کمک می کند تا در رتبه های بالاتر در SERP قرار بگیرید، بلکه ترافیک وب سایت شما را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. توجه افزایش می یابد. نوشتن محتوای خوب، سئو (بهینه سازی شده) کار دشواری است. در واقع برای موفقیت در اینترنت، داشتن سبک نوشتاری خوب کافی نیست، بلکه باید یک سیستم بایدها و نبایدها از اصول تولید محتوای وبسایت را دانسته و رعایت کرد. شرکت‌ها و آژانس‌های تولید محتوا سال‌هاست که برای کمک به کسب‌وکار شما و بهبود حضور آنلاین شما فعالیت می‌کنند.

امروزه همه کسب و کارها، صرف نظر از اندازه، می توانند از جستجوهای آنلاین کاربران به عنوان وسیله ای برای کسب درآمد استفاده کنند. با این حال، با وجود میلیون‌ها کسب‌وکار در موتورهای جستجو، همه باید راهی برای متمایز شدن از رقبا پیدا کنند. آژانس تولید محتوا می تواند مطالب تبلیغاتی و محتوای مورد نیاز برای آنلاین بودن و دستیابی به مشتریان را پس از ثبت سفارش تولید محتوا در اختیار شما قرار دهد. اما چگونه و با در نظر گرفتن چه معیارهایی می توانید یک آژانس تولید محتوای خوب را برای سفارش تولید محتوای با کیفیت و تبلیغ وب انتخاب کنید؟ همکاری با چنین آژانسی چه مزایایی دارد و از چه جهت برای شما سودمند است؟ برای دریافت پاسخ تمام این سوالات با ما همراه باشید.

سفارش تولید محتوا: چگونه یک آژانس خوب انتخاب می کنید؟ سفارش تولید محتوا: چگونه یک آژانس خوب انتخاب می کنید؟ سفارش تولید محتوای متنی برای وب سایت ممکن است کمی دلهره آور به نظر برسد. امروزه با گزینه های بسیار زیادی که وجود دارد، انتخاب یک آژانس کار می تواند دشوار باشد. با این حال، با کمی تلاش می توانید یک آژانس بازاریابی محتوا پیدا کنید که نوع خدمات مورد نظر شما را ارائه می دهد.

انواع مختلفی از خدمات بازاریابی محتوا وجود دارد، اما بهترین آنها خدماتی هستند که در کار خود تخصص دارند. این خدمات معمولا دارای تیم های جداگانه ای برای قیمت گذاری، حمل و نقل، پشتیبانی مشتری، انتخاب کانکتور و از همه مهمتر تضمین کیفیت هستند. یک سرویس وب سایت تولید محتوا، بسته به مدل کسب و کار خود، دارای یک تیم داخلی یا از راه دور از نویسندگان حرفه ای است. بهترین سایت های تولید محتوا معمولا دارای نویسندگانی هستند که مهارت نوشتن در مورد صنایع مختلف را دارند و سبک نگارش آن صنایع را می شناسند و البته به اصول سئو نویسی محتوا نیز مسلط هستند. علاوه بر این، هنگام انتخاب آژانس تولید محتوا، باید 4 ویژگی اصلی و بسیار مهم را در نظر بگیرید: انعطاف پذیری در زمان تحویل ارتباط محتوا منحصر به فرد بودن محتوا انعطاف پذیری انعطاف پذیری هر نویسنده ای سبک خاص خود را دارد.

با این حال، نویسندگان محتوا همیشه نمی توانند به سبک خود بنویسند، زیرا بخشی از وظیفه نویسنده محتوای وب سایت این است که نوشته خود را با سبک کلی وب سایت هماهنگ کند. هر شرکتی سبک تجاری خاص خود را دارد و یک آژانس یا نویسنده خوب که وظیفه پروژه های تولید محتوا برای وب سایت شما را دارد باید بتواند با آن سبک خاص سازگار شود. در نوشتن و تولید محتوا برای وب سایت، انعطاف پذیری بسیار مهم است زیرا قانون نوشتن این قدرت را دارد که تصویر خاصی را در ذهن خواننده ایجاد کند و نظر او را در مورد شرکت (مثبت یا منفی) تغییر دهد.

زمانی می توانید برند خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید که آژانس تولید محتوا به خوبی با سبک و رویه شرکت شما آشنا باشد و خوانندگان با مطالعه محتوای وب سایت شما به ویژگی ها و اهداف شرکت شما پی ببرند. در زمان تحویل تحویل به زمان نکته مهم اینجاست: محتوا فقط زمانی پادشاه است که در تاج و تخت زمان باشد. شما نمی توانید با آژانس محتوایی که بسیار خلاق است اما به موقع ارائه نمی دهد کار کنید.

شما یک برنامه دارید و باید به آن پایبند باشید. محتوا علاوه بر ارائه تصویر کسب و کار، بخشی از فعالیت بازاریابی نیز می باشد. هرگونه تأخیر در نوشتن و ارائه محتوا در وب سایت یا انتشار آن می تواند بر استراتژی بازاریابی شما تأثیر بگذارد.

بنابراین مطمئن شوید که بهترین سایت تولید محتوا را انتخاب کرده اید که محتوای مورد نیاز شما را به موقع ارائه می دهد. در عین حال، به یاد داشته باشید که هرگز چیزی جز بهترین محتوای ممکن را از آنها نپذیرید، زیرا آنها توافق کرده اند در این بازه زمانی محتوای درجه یک را به شما ارائه دهند. ارتباط محتوا

 

قبل از اینکه از یک آژانس تولید محتوا بخواهید تولید محتوا کند، نمونه هایی از تولید محتوا توسط آنها را ببینید. به این ترتیب می توانید متوجه شوید که آیا آنها قادر به تولید محتوایی هستند که می تواند نرخ تبدیل وب سایت شما را افزایش دهد و تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما را افزایش دهد. مهم این است که محتوایی را بنویسند که به درستی و با تعداد صحیح کلمات کلیدی استفاده شده باشد (به اصطلاح سفارش ایجاد محتوای سئو).

خود را به جای خواننده قرار دهید. انتظار دارید چه چیزی را در سایت ببینید و بخوانید؟ آیا آنچه توسط نویسنده آژانس نوشته شده با ترجیحات و استانداردهای خوانندگان مطابقت دارد؟ آیا اطلاعات موجود در محتوای آنها شبیه شعارها و تبلیغات توخالی است یا واقعا جذاب و مفید است؟ خوانندگان نگاهی اجمالی به متن دارند. آنها تشنه اطلاعات مفید هستند. بنابراین هنگامی که یک آژانس تولید محتوا موفق به نوشتن محتوای مرتبط می شود، در واقع آنچه را که لازم است به روش صحیح می نویسد. اغلب، بسیاری از تولیدکنندگان محتوا، صفحات متعددی را با محتوای اضافی پر می‌کنند تا بازدید صفحه را افزایش دهند. شاید خیلی ها فکر کنند این یک حرکت هوشمندانه است، اما اینطور نیست! آژانس تولید محتوا که خدمات تولید محتوای حرفه ای و عالی ارائه می دهد، در صورتی که توانایی و تجربه لازم و کافی را داشته باشد، باید تمامی عناصر موثر برای موفقیت محتوا مانند سئو، خلاقیت، خوانایی و ... را در نظر بگیرد. این به آن‌ها کمک می‌کند تا یک استراتژی محتوای قوی ایجاد کرده و دنبال کنند. منحصر به فرد بودن محتوا منحصر به فرد بودن تولید محتوا اگر منجر به خلق محتوای منحصر به فرد نشود، واقعاً تولید محتوا نیست.

محتوای تولید شده برای وب سایت شما نباید چیزی را که در جای دیگری خوانده اید به شما یادآوری کند، بلکه باید لحن برند شما را داشته باشد و به سبکی منحصر به فرد برای وب سایت شما نوشته شود. هنگامی که از یک آژانس محتوا برای نمونه کارها درخواست می کنید، این دو نمونه کار را با هم تطبیق دهید و تحقیق خود را شروع کنید. آیا همه محتوای تولید شده سبک و لحن یکسانی دارند و در همه جا دیده می شوند؟ اگر اینطور است مطمئن باشید آژانس و سایت خدمات تولید محتوا کار خود را به خوبی انجام نمی دهند. مطمئن شوید آنچه می نویسند با خواسته های شما مطابقت دارد و منحصر به فرد است.

همچنین مطمئن شوید که اطلاعات ارائه شده در مطالب معتبر و مفید بوده و برای نگارش مقالات تحقیق کافی انجام داده باشند. مزایای سفارش تولید محتوا به آژانس تولید محتوا مزایای سفارش تولید محتوا به آژانس تولید محتوا سفارش تولید محتوا به آژانس معتبر می تواند مزایای زیادی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ داشته باشد. این نمایندگی ها علاوه بر ارائه محتوای به روز و اصیل متناسب با سئو و مرتبط با کلمات کلیدی و کمک به رتبه بالاتر شما در صفحه نتایج جستجو، مشکلات ناشی از محدودیت های مالی را برطرف می کنند، کمبود وقت و کمبود را برطرف می کنند. آشنایی با اصول سئو و دیجیتال مارکتینگ برای شما. در ادامه برخی از مزیت های همکاری با نمایندگی های تولید محتوا را برای شما شرح داده ایم. صرفه جویی در پول صرفه جویی در هزینه برون سپاری محتوا به یک آژانس می تواند روشی بسیار مقرون به صرفه برای تولید محتوا باشد. اگر یک نویسنده تمام وقت استخدام کنید، هزینه سالانه قابل توجهی متحمل خواهید شد.

علاوه بر دستمزد این فرد، باید هزینه هایی مانند لپ تاپ، اینترنت، فضای کار و ... را نیز پرداخت کنید. اما زمانی که کار را به یک آژانس محتوای برون سپاری شده برون سپاری می کنید، فقط برای محتوایی که سفارش داده اید پرداخت می کنید، نه چیز دیگری. به این ترتیب دیگر لازم نیست نگران هزینه لپ تاپ خراب یا بیمه کارمند خود باشید. علاوه بر این، شرکت های تولید محتوا بسته های متعددی را با قیمت های متفاوت به شما ارائه می دهند. شما می توانید انتخاب کنید که چه چیزی برای شما مناسب است. برخی از آژانس های تولید محتوا نیز برای سفارش های بزرگ تخفیف هایی در نظر می گیرند. برای صرفه جویی در زمان صرفه جویی در زمان یکی از مزایای قابل توجه برون سپاری تولید محتوا به آژانس تولید محتوا، ارائه محتوای عالی و تحقیق شده در مدت زمان کوتاه است.

اگر مدت زیادی است که پستی را در وب سایت یا وبلاگ خود آپلود نکرده اید، می توانید روی یک آژانس تولید محتوا حساب کنید تا در مدت زمان کوتاهی چند پست برای شما ارسال کند. علاوه بر این، راه اندازی یک کسب و کار به خودی خود یک شغل سخت است، بنابراین برون سپاری خدمات تولید محتوای وب سایت به یک آژانس به شما این امکان را می دهد که بر سایر موارد ضروری مانند تحقیق و توسعه، منابع انسانی و بهبود کیفیت محصول تمرکز کنید. همچنین برخی از سایت های تولید محتوا مانند آژانس تولید محتوای Kodo Seo با سیستم سفارش آنلاین محتوا می توانند به شما در برنامه ریزی تقویم تولید محتوا برای سفارش تولید محتوا کمک کنند. خدمات مشتری

 

 

 

 

 

 

اکثر خدمات تولید محتوا خدمات پشتیبانی مشتری را به روش های مختلف ارائه می دهند. کانال های ارتباطی معمولاً شامل تماس تلفنی، ایمیل یا چت هستند. نمایندگی های معتبر تولید محتوا همواره رویکرد مشتری مداری را در راس وظایف خود می دانند و در تمامی روش های ارتباطی و در تمامی ساعات شبانه روز از مشتریان خود حمایت می کنند.
بازگشت سرمایه گذاری
بازگشت سرمایه بسیاری از شرکت ها از سفارش کار به خدمات تولید محتوا امتناع می ورزند زیرا فکر می کنند با بودجه محدود خود این کار یک هزینه اضافی است. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که سرمایه گذاری در این زمینه یکی از هوشمندانه ترین کارهایی است که هنگام ساخت یک برند آنلاین انجام می شود. محتوای با کیفیت تولید شده توسط یک آژانس محتوا به شما برتری نسبت به رقبای خود می دهد، بنابراین سهم بازار شما را افزایش می دهد و سود بیشتری برای شما به ارمغان می آورد. آژانس محتوا همیشه شما را به بهترین نویسندگان خود ارجاع می دهد تا محتوایی را در اختیار شما قرار دهد که چندین برابر هزینه ای که می پردازید را برگرداند.
مقیاس پذیری
مقیاس پذیری بیشتر خدمات تولید محتوا منابع مقیاس پذیری را ارائه می دهند که متناسب با نیازها و ویژگی های پروژه شما باشد. به عنوان مثال، اگر می خواهید بلافاصله 10 مقاله سفارش دهید، آنها می توانند سفارش شما را به همان راحتی پر کنند که فقط یک مقاله سفارش می دهید. مقیاس پذیری حتی می تواند فراتر از محتوا باشد و خدماتی مانند طراحی وب، خدمات سئو و غیره را شامل شود.
تخصص مورد نیاز برای نوشتن در مورد صنایع مختلف
برای نوشتن مطالب در مورد صنایع مختلف نیاز به تخصص است.شرکت های خدمات تولید محتوا معمولا در زمینه هایی که با آن سروکار دارند تخصص دارند. نویسندگان آنها و همچنین تیم های بازاریابی آنها، افراد با تجربه ای هستند که دانش فنی تولید محتوای سئو برای صنعت خاص شما را دارند.
مطالب ویرایش و تصحیح شد
محتوای ویرایش شده و تصحیح شده آژانس های تولید محتوای معتبر سعی می کنند محتوای اصلاح شده و آماده انتشار را در اختیار مشتریان قرار دهند. آنها همیشه به گرمی از بازخورد مشتری استقبال می کنند، اما در عین حال، یک تیم تولید محتوا جداگانه برای ویرایش و تصحیح نیز مسئول بررسی قالب متن، اصالت محتوا و سرقت ادبی است. این تیم ها قبل از تحویل محتوا به مشتری، محتوا را از هر نظر بررسی می کنند.
بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا اکثر سایت های تولید محتوا خدمات بازاریابی محتوا را نیز ارائه می دهند. این آژانس ها می توانند راه حل های جامعی را به شما ارائه دهند که نیازهای محتوای بازاریابی شما را برآورده کند. با استفاده از یک استراتژی بازاریابی محتوای کامل که شامل تولید محتوا و همچنین تبلیغات و انتشار در تمام پلتفرم‌های اصلی می‌شود، آنها به طور مداوم ترافیک هدفمندی را به وب‌سایت شما هدایت می‌کنند.
مجموعه نامحدود از محتوا
مجموعه ای نامحدود از محتوا وقتی تولید محتوای خود را به یک آژانس حرفه ای برون سپاری می کنید، در واقع به نویسندگانی دسترسی پیدا می کنید که در نوشتن انواع مختلف محتوا تخصص دارند. به این ترتیب محتوایی متناسب با نیاز خود دریافت خواهید کرد. اگر بخواهید علاوه بر مقالات و پست های وبلاگ، موارد بیشتری را به سبد بازاریابی محتوای خود اضافه کنید، می توانند بهترین گزینه ها را برای شما ارائه دهند، مانند انتشار مقاله در سایت های دیگر (به عنوان نویسنده مهمان). انجام دهید. به این نوع مقالات وبلاگ مهمان می گویند.

 

محتوای سئو دوستانه هر فرد با استعدادی می‌تواند محتوای عالی بنویسد، اما آژانس‌های محتوا می‌دانند که چگونه محتوای مناسب سئو ایجاد کنند.
(سفارش تولید محتوای سئو) مناسب برای انتشار در وب سایت شما. آنها در مورد کلمات کلیدی مورد نیاز شما تحقیق می کنند، متا تگ ها را به صفحات وب سایت شما اضافه می کنند، از فرمت مناسب استفاده می کنند و تمام نکات مورد نیاز برای کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو را در نظر می گیرند و دنبال می کنند.
استفاده اصولی و مناسب از کلمات کلیدی
استفاده اصولی و مناسب از کلمات کلیدی یکی از مزیت های سفارش تولید محتوا به شرکت های تولید محتوای حرفه ای این است که محتوایی را در اختیار شما قرار می دهند که از کلمات کلیدی به تعداد مناسب و نه زیاد و نه کم استفاده می کند. نویسندگان خبره قادرند کلمات کلیدی را در متن بگنجانند (بدون اغراق) و در عین حال متن را جذاب و معتبر جلوه دهند. البته این کار به این آسانی نیست، زیرا عدم استفاده صحیح از کلمات کلیدی می تواند متن را غیرطبیعی و زشت جلوه دهد که به نوبه خود باعث افزایش نرخ پرش و کاهش رتبه صفحه شما می شود.
دسترسی به فناوری های پیشرفته
دسترسی به فناوری های پیشرفته هنگامی که تولید محتوای خود را به آژانسی سفارش می دهید که بر تولید و مدیریت محتوا تمرکز دارد، در واقع به ابزارهایی که آژانس استفاده می کند نیز دسترسی خواهید داشت. این بدان معناست که شما نیازی به استفاده از نرم افزار عمومی یا رایگان ندارید. این ابزارهای آنلاین ممکن است نیازهای خاص شما را برآورده نکنند. خرید نرم افزارهای لازم در زمینه تولید و بازاریابی محتوا مستلزم سرمایه گذاری مالی، هزینه زیاد و دانشی است که شاید همه نداشته باشند.
درک بهتر موتورهای جستجو
درک بهتر موتورهای جستجو هنگامی که تولید محتوا را از یک شرکت تولید و مدیریت محتوای حرفه ای و قابل اعتماد سفارش می دهید، در واقع با متخصصانی کار می کنید که درک عمیقی از قوانین و الگوریتم های گوگل و سایر موتورهای جستجو دارند. آنها می دانند چگونه از گوگل برای افزایش ترافیک وب سایت و افزایش فروش خود استفاده کنند. آنها اطمینان حاصل می کنند که محتوایی را ارائه می دهند که به رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کند و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند.
موضوعی را برای مرتب کردن محتوای متنی پیدا کنید
موضوعی را برای مرتب کردن محتوای متنی پیدا کنید
در این ویدیو نحوه یافتن موضوعی برای سفارش تولید محتوا را مورد بحث قرار می دهیم.
مدیریت صحیح محتوا
مدیریت صحیح محتوا هر مدیری می داند که برنامه ریزی برای موفقیت به معنای برنامه ریزی برای شکست نیست. به همین دلیل، برنامه ریزی و مدیریت تمام جنبه های کسب و کار شما مهم است و تولید محتوا و استراتژی های بازاریابی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برای استفاده بهینه از منابع و زمان محدودی که در اختیار دارید، باید یک برنامه محکم و اصولی برای بازاریابی محتوای خود داشته باشید. یک آژانس تولید محتوا معتبر دارای کارشناسانی است که با کمال میل به شما کمک می کنند تا استراتژی بازاریابی محتوای مناسب را اجرا کنید و برنامه های مختلف خود را به گونه ای تنظیم کنید که منجر به بالاترین نرخ تبدیل شود. یک استراتژی مدیریت بازاریابی محتوا هم به شما و هم به آژانس محتوا کمک می‌کند برنامه‌ای را ایجاد کنید که با کمترین منابع بیشترین درآمد را داشته باشد. همچنین، به یاد داشته باشید که قبل از ارائه خدمات تولید محتوا به سایت‌ها، حتماً یک گزارش محتوای آنلاین روی سرورها داشته باشید.
خدمات با کیفیت

در رابطه با خدمات یا نمایندگی های تولید محتوا می توان گفت که موفقیت کسب و کار شما به معنای موفقیت کسب و کار آنهاست. همانطور که شما رشد می کنید، آنها نیز رشد می کنند. این واقعیت که آنها به موفقیت و رشد شما علاقه مند هستند، تضمین می کند که تمام تلاش خود را برای ارائه محتوای عالی انجام می دهند. سفارش به روز رسانی محتوا به روز رسانی منظم محتوا هنگامی که یک وب سایت تجاری دارید، بسیار مهم است که به طور منظم محتوای وب سایت را به روز کنید. زیرا با این کار می توانید از مرتبط بودن و تازگی محتوای صفحات وب سایت خود اطمینان حاصل کنید. با سپردن کار به یک وب سایت تولید محتوا حرفه ای، مطمئن خواهید بود که به دلیل کمبود وقت، از محتوای وب سایت شما غفلت نمی شود.

این بسیار مهم است زیرا بسیاری از شرکت ها فقط بر روی ایجاد محتوا و مقالات جدید تمرکز می کنند و فراموش می کنند مقالاتی را که قبلاً منتشر کرده اند به روز کنند. استانداردسازی محتوا استانداردسازی محتوا اگر یک کسب و کار بخواهد اعتبار نام تجاری خود را به صورت آنلاین ایجاد کند، باید محتوای وب سایت خود را استاندارد کند. فالوورهای شما همیشه حرکات شما را دنبال می کنند و اگر هر گونه ناهنجاری از طرف شما ببینند، به سادگی از کنار آن عبور نمی کنند. آنها به دقت تغییراتی را که در جریان کاری خود ایجاد می کنید نظارت می کنند. هیچ‌کس کسب‌وکاری را دوست ندارد که هر روز رویه‌ها را تغییر می‌دهد، به‌ویژه در دهه 1960، در شبکه‌های اجتماعی و نظرات کاربران وب‌سایت‌ها. با سفارش تولید محتوا به نمایندگی معتبر و حرفه ای می توانید از تداوم کیفیت کار مطمئن باشید.

نویسندگان این آژانس ها تخصص لازم برای حفظ و بهبود اعتبار کسب و کار آنلاین شما را از طریق تولید محتوای با کیفیت دارند. بنابراین لازم نیست نگران کاهش کیفیت محتوای خود باشید، به خصوص اگر در نوشتن مهارت ندارید. نیازی به استخدام کارمندان جدید نیست نیازی به استخدام کارمندان جدید نیست وقتی تصمیم می گیرید فردی یا یک تیم تولید محتوای داخلی را استخدام کنید، ممکن است نیاز به استخدام سریع داشته باشید زیرا می خواهید همزمان فعالیت بازاریابی خود را افزایش دهید. به علاوه، زمانی که نیاز به کوچک سازی دارید، ممکن است لازم باشد این افراد را اخراج کنید.

اما اگر نگارش محتوای خود را به یک آژانس معتبر بسپارید، توانایی شما تنها تحت تاثیر بودجه شما خواهد بود و کمبود نیروی انسانی یا محدودیت زمانی برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد. این موضوع به ویژه برای استارت آپ هایی که به سرعت در حال رشد هستند بسیار مهم است. هیچ محدودیتی در انتخاب نویسنده وجود ندارد عدم محدودیت در انتخاب نویسنده یکی از مزیت های بزرگ برون سپاری تولید محتوای وب سایت به یک شرکت تولید محتوا این است که کار شما محدود به نویسنده یا سرویس خاصی نخواهد بود. اگر کار نویسنده خاصی را دوست ندارید، می توانید از آن شرکت بخواهید که کار شما را به او بسپارد یا حتی خود سرویس را تغییر دهد و تولید محتوا را به آژانس دیگری سفارش دهد. به این ترتیب کنترل کاملی بر تولید محتوای وب سایت خود خواهید داشت. اما اگر نیروی تولید محتوای داخلی را استخدام کرده باشید، چنین مزایایی در دسترس نخواهند بود زیرا باید دائماً کارمندانی را استخدام و اخراج کنید که مشخصاً کاری خسته کننده و پرهزینه است.

با برون سپاری خدمات مدیریت محتوا و تولید می توانید از همه این مشکلات جلوگیری کنید. نام تجاری خود را به عنوان مرجع نشان دهید نام تجاری خود را به عنوان یک مرجع تثبیت کنید به عنوان یک حرفه ای در کسب و کار (که موفقیت آن به برندسازی بستگی دارد)، باید خود را به عنوان یک مرجع در صنعت خود تثبیت کنید. شما می توانید با به اشتراک گذاری منظم محتوای خاص و مرتبط با مخاطبان هدف خود به این مهم دست یابید. اگر وقت کافی ندارید می توانید نوشتن این مطالب را به یک شرکت تولید محتوا حرفه ای بسپارید. این آژانس تمامی مطالب مورد نیاز شما را به صورت کاملا مکتوب تهیه و در اختیار شما قرار می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات اولیه روشنی را در اختیار آنها قرار دهید. آنها به طور منظم محتوای با کیفیت عالی تولید خواهند کرد. به این ترتیب می توانید خود را به عنوان مرجع در بین مخاطبان معرفی کنید.

 

شناخت کسب و کار و برند شما با کسب و کار و برند خود آشنا شوید. دانستن اینکه مخاطبان شما کسب و کار شما را می دانند به آنها کمک می کند به شما اعتماد کنند و زمانی که به شما اعتماد کنند، تمایل بیشتری به تجارت با شما یا خرید از شما خواهند داشت. با ارسال منظم محتوای معتبر در وب سایت خود، به مشتریان بالقوه کمک می کنید به راحتی شما را پیدا کنند. هر وقت چیزی را در وب سایت شما بخوانند، نام برند شما را نیز می بینند و به خاطر می آورند. هنگامی که تولید محتوای وب سایت خود را به یک آژانس حرفه ای سفارش می دهید، می توانید از تولید محتوای معتبر و با کیفیت برای کسب و کار خود مطمئن باشید.

استفاده از نظرات دیگران استفاده از نظرات دیگران برون سپاری تولید محتوا به آژانس تولید محتوا به شما امکان می دهد دیدگاه های جدیدی را به خوانندگان خود ارائه دهید و کیفیت متون وب سایت خود را بهبود بخشید. اگر احساس می کنید که وبلاگ شما به تعداد زیادی بازدید جدید و مقالات با کیفیت نیاز دارد، بهترین گزینه ای که می توانید به آن فکر کنید این است که این محتوا را به یک آژانس تولید محتوا برون سپاری کنید. اگر نیاز خود را به بازسازی وبلاگ خود و افزودن محتوای با کیفیت و منحصر به فرد نشان دهید، آنها مقالاتی را برای شما تولید می کنند تا شما را به آنجا برسانند.

چه کسانی بیشترین درآمد را از خدمات آژانس تولید محتوا دارند چه کسانی بیشترین درآمد را از خدمات آژانس تولید محتوا دارند؟ همه کسب و کارها صرف نظر از اندازه خود می توانند از خدمات آژانس های محتوا بهره مند شوند. با این حال، برخی از کسب و کارها نیاز مبرمی به استفاده از خدمات ارائه شده توسط این آژانس ها دارند و نیاز آنها به خدمات تولید محتوا حیاتی تر است. در زیر به چند نمونه از این مشاغل اشاره می کنیم. استارت آپ ها استارت آپ ها اگر کسب و کار جدیدی دارید، باید هیجان عجیبی داشته باشید و طرح کسب و کار شما ذهن شما را مشغول کرده است. همچنین جلب توجه سرمایه گذاران، کیفیت وب سایت کسب و کار جدید و برنامه هایی که دارید، همگی شما را کمی نگران کرده است. شما می خواهید با محصولات شگفت انگیز خود دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنید. با این حال، یک مسئله مهم وجود دارد؛ شما تازه شروع کرده اید و دنیای آنلاین از وجود شما بی خبر است. به علاوه، شما بودجه ای ندارید که از یک اینفلوئنسر با 10 میلیون دنبال کننده بخواهید که کار شما را تبلیغ کند یا اصلاً یک متخصص بازاریابی دیجیتال تمام وقت استخدام کنید. در این مورد، آژانس های بازاریابی محتوا برای شما مناسب هستند.

با پرداخت هزینه ای معقول، می توانید منبع قابل اعتمادی از محتوای کاملا سفارشی که متناسب با نیازهای شما باشد، با در نظر گرفتن اصول سئو، نیازهای مخاطبان و سایر جزئیات نوشتاری دریافت کنید. بسیاری از آژانس های تولید محتوا معتبر به شما این امکان را می دهند که پرداخت خود را متناسب با بودجه خود تنظیم کنید. آنها در این زمینه انعطاف خوبی دارند. اگر یک شرکت نوپا دارید، یک آژانس بازاریابی محتوای معتبر نیازهای شما را درک می کند و تمام محتوای مورد نیاز شما را در اختیار شما قرار می دهد: مقالات، متن صفحه وب، پست های وبلاگ و هر چیز دیگری که نیاز دارید. شرکت های متوسط شرکت های متوسط ​​شاید شرکت شما تا حد زیادی رشد کرده باشد، اما هنوز برای شما مشکل است که از تیم بازاریابی خود بخواهید تا از جلسات استرس زا، شرکت در نمایشگاه ها و بازدید از مکان های مختلف برای ارائه محصول و یافتن مشتریان جدید، وقت صرف کنید. نوشتن محتوای وب سایت در این صورت بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک آژانس تولید محتوا استخدام کنید.

آنها با تیم بازاریابی شما ارتباط برقرار می کنند و تمام محتوای مورد نیاز شما را تولید می کنند. آنها همچنین جلساتی را با دیگر کارشناسان شرکت شما ترتیب خواهند داد تا بتوانند محتوایی را تولید کنند که به بهترین شکل کسب و کار شما را برای مخاطبان خود نشان دهد. اگر تصمیم دارید با یک آژانس محتوا کار کنید، ابتدا استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود را به طور کامل برنامه ریزی کنید و یک دفتر خاطرات ویراستاری تهیه کنید. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که محتوای تولید شده توسط آژانس در کوتاه مدت و بلند مدت با نیازهای شما مطابقت دارد.

اگر به طور موقت در استخدام نویسنده مشکل دارید اگر در استخدام موقت نویسنده مشکل دارید، ممکن است این اتفاق بیفتد که نویسنده محتوای شما به مرخصی زایمان برود یا دچار مشکل شود و به تعطیلات طولانی مدت نیاز داشته باشد. فقط به این دلیل که آن شخص دیگر در دسترس نیست، به این معنی نیست که تلاش های بازاریابی شما باید برای هفته ها یا حتی ماه ها متوقف شود. تا زمانی که نویسنده شما برمی گردد، احتمالاً دنبال کنندگان و مخاطبان پست وبلاگ شما نام تجاری شما را فراموش کرده اند. استخدام یک آژانس بازاریابی محتوا به شما کمک می کند این شکاف را تا زمانی که طول بکشد پر کنید. بهتر است به جای استخدام کارمند به صورت موقت با آژانس کار کنید زیرا اگر فردی را به صورت موقت استخدام کنید امکان استخدام دائم در جای دیگر را از او سلب کرده اید. آژانس های محتوا معمولا خدمات خود را از طریق یک بسته انعطاف پذیر به شما ارائه می دهند.

 

اگر در یک حرفه خاص تخصص دارید و می خواهید برند خود را به صورت آنلاین بسازید اگر در یک حرفه خاص تخصص دارید و می خواهید برند خود را به صورت آنلاین بسازید، اگر به عنوان پزشک، متخصص، وکیل یا کارشناس مالی کار می کنید، یا اگر می خواهید شرکت مشاوره خود را تبلیغ کنید، احتمالا زمان زیادی ندارید. مطالب ارزشمندی بنویسید که باعث شهرت شما شود. یک سایت تولید محتوا معمولا دارای یک تیم از نویسندگان حرفه ای است که خوشحال می شوند پست های وبلاگ شما را برای شما بنویسند. اگرچه ممکن است نخواهید همه چیز را در مورد کمپین بازاریابی خود به آنها بسپارید، آنها می توانند به روش های مختلفی با شما همکاری کنند تا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کنند. آژانس به شما کمک می کند تا با صرف حداقل زمان برنامه خود را برای مخاطبان بیان کنید و در زمینه فعالیت خود شهرت خوبی کسب کنید.

اگر آژانس بازاریابی دارید اما به نویسندگان خوب و کارشناسان تولید محتوا دسترسی ندارید اگر آژانس بازاریابی دارید اما به نویسندگان خوب و متخصصان تولید محتوا دسترسی ندارید، به عنوان یک شرکت بازاریابی، ممکن است مشتریانی داشته باشید که پروژه‌هایشان نیاز به نوشتن محتوای تخصصی داشته باشد، اما شما تخصص لازم برای پاسخگویی به نیاز مشتری را ندارید. زیرا تمرکز شما بر روی نوشتن و طراحی آگهی است. این مورد باعث می شود از یک آژانس تولید محتوا بخواهید تا محتوای مورد نظر را برای شما آماده کند. همیشه لازم نیست بدانید که مشتری یک آژانس محتوا را استخدام کرده است، اما در صورت تمایل می توانید نشان دهید که محتوا را از شرکت دیگری سفارش داده اید و مشتری حتی می تواند مستقیماً با آن آژانس تماس بگیرد.

قیمت و هزینه تولید محتوای متنی در نهایت همانطور که دیدیم هر کسب و کاری که بخواهد برند خود را به عنوان یک برند معتبر و باکیفیت معرفی کند و در دنیای اینترنت حضوری چشمگیر داشته باشد می تواند از خدمات تولید محتوا تا حد زیادی بهره مند شود. آژانس ها take away یک آژانس تولید محتوای معتبر می تواند محتوای ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد که نیازهای بازاریابی دیجیتال شما را برطرف کند. اگر آژانس محتوای مناسبی را انتخاب کنید، می توانید مطمئن باشید که وارد یک رابطه تجاری حرفه ای طولانی مدت شده اید که مزایای قابل توجهی برای هر دو طرف به همراه خواهد داشت.

مهمترین مزیت برون سپاری کار به یک آژانس در دراز مدت این است که آنها با کسب و کار شما بهتر آشنا می شوند و به مرور زمان بهتر می دانند که محتوا چگونه با صنعت و تجارت شما مطابقت دارد. هرچه محتوای با کیفیت و بهتری در وب سایت خود آپلود کنید، برتری بیشتری نسبت به رقبای خود خواهید داشت. به علاوه، اگر کسب و کار شما رونق داشته باشد، آژانسی که با آن کار می کنید نیز رونق خواهد گرفت. بنابراین می توانید مطمئن باشید که آژانس تولید محتوا تمام تلاش خود را برای تولید بهترین محتوا (هم برای موتورهای جستجو و هم برای بازدیدکنندگان) انجام می دهد. تا اینجا نحوه انتخاب یک شرکت تولید محتوای خوب را توضیح دادیم. همچنین توضیح دادیم که سفارش چنین شغل پرخطری چه مزایایی برای شما خواهد داشت و همچنین به کسب و کارهایی اشاره کردیم که می توانند از خدمات تولید محتوا بیشتر از دیگران بهره مند شوند. اگر به دنبال یک آژانس تولید محتوا معتبر هستید با ما تماس بگیرید. ما به شما کمک می کنیم مقالاتی با کیفیت، اصلی و متناسب پیدا کنید، مقالاتی که می توانند رتبه وب سایت شما را بالا ببرند و در رقابت آنلاین به شما پیروزی بدهند.

خدمات تولید محتوا

 

انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۱

خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی



پشتیبانی سایت چیست؟

پشتیبانی سایت چیست؟ نقش تیم پشتیبانی وب سایت چیست؟ پشتیبانی سایت شامل سه بخش پشتیبانی فنی، پشتیبانی سئو و پشتیبانی محتوا می باشد. عملیات انجام شده برای دقت و عملکرد صحیح وب سایت شامل پشتیبانی وب سایت نیز می باشد. وظایف تیم پشتیبانی سایت برای هر نوع سایت متفاوت و مورد نیاز است. خوب است بدانید که؛ امروزه اهمیت پشتیبانی وب سایت بسیار بیشتر از طراحی خود وب سایت خاص است، زیرا اگر وب سایتی بدون پشتیبانی یا با پشتیبانی ضعیف باشد، مطمئناً آن وب سایت نمی تواند وظایف خود را در مقابل کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت به درستی انجام دهد.

پس از تحویل سایت به صاحب سایت، خدمات و وظایف تیم پشتیبانی به صورت رایگان و یا با دریافت قیمت پشتیبانی سایت برای مدت زمان محدود آغاز می شود. به عبارت ساده تر، مجموعه ای از خدماتی که شرکت ها به صاحبان وب سایت ارائه می دهند، نقش کارکنان پشتیبانی وب سایت نامیده می شود. این وظایف به طور واضح و دقیق در قرارداد پشتیبانی وب سایت مشخص خواهد شد.

بسیاری از شرکت‌ها خدمات پشتیبانی فنی را برای وب‌سایت‌هایی که قبلاً فروخته‌اند ارائه می‌کنند، به‌صورت رایگان در طی یک دوره زمانی یا با پرداخت هزینه. پشتیبانی معمولاً از طریق ایمیل، بلیط و رسانه های اجتماعی از طریق نرم افزار یا وب سایت ارائه می شود.

امروزه بسیاری از شرکت ها از "پشتیبانی فنی" برای حل مسائل احتمالی در سازمان خود استفاده می کنند.

در حال حاضر خدمات و وظایف تیم پشتیبانی وب سایت به صورت آنلاین نیز به صورت رایگان ارائه می شود و این خدمات به دو صورت رایگان و پولی ارائه می شود.

سایت بدون پشتیبانی یا با پشتیبانی ضعیف؟
البته یک وب سایت بدون پشتیبانی باید هر لحظه منتظر باشد تا مشکلات ریز و درشت ظاهر شوند.

البته یک وب سایت بدون پشتیبانی باید هر لحظه منتظر باشد تا مشکلات ریز و درشت ظاهر شوند. در هر صورت مشکل، تنها کاری که صاحب وب سایت می تواند انجام دهد این است که شاهد از دست دادن مشتریان و کاربران در وب سایت خود باشد. حتی اگر سایت پشتیبانی داشته باشد اما کارکنان پشتیبانی طبق وظایف خود به درستی عمل نکنند، کاربران و مشتریان آن سایت گهگاه مجبورند چندین روز مشکلات موجود در سایت را تحمل کنند، زیرا کارکنان پشتیبانی زمان کافی یا دانش کافی دارند. یا تجربه کافی که مشکل سایت را حل نکنند . به این ترتیب کاربران سایت چیزی جز دردسر نمی بینند، از طرفی کارفرما برندینگ منفی دریافت می کند که ممکن است از چشم برخی از صاحبان سایت پنهان بماند. اشکالی ندارد در این زمان بد برخی از مسائل را مرور کنید.

آیا تا به حال در فرآیند خرید سایت خود با مشکل مواجه شده اید و طراح سایت به تماس های شما پاسخ نمی دهد؟
تا الان سایت به درستی بارگذاری نشده است و شما فوریت موضوع را به پشتیبانی اطلاع می دهید، اما با آرامش می گویند فردا بررسی می کنیم؟ 
زمانی که برای یک مشکل کوچک در سایت بلیط تهیه می کنید و بعد از 3 روز کاری این بلیط از شما اطلاعاتی در مورد وردپرس و هاست می خواهد؟ (بعد از 3 روز؟؟!! آیا این اطلاعات بارها ارسال شده است؟؟)
آیا اتفاق افتاده است که وقتی یک قسمت از سایت را تعمیر می کنید، قسمت دیگری به هم می خورد؟ (آیا این بدان معنا نیست که شما یک بار پس از اتمام کار سایت را بررسی نمی کنید؟)
4 روزه ساپورت شده نه تیکت جواب میدن نه زنگ میزنن نه پیامک میدن نه تلگرام نه واتس آپ و نه جای دیگه؟؟ (کجایی؟)
آیا تا به حال فروشگاه برای شما بلیطی ارسال کرده است که بگوید مشکلی در سایت وجود دارد و کسی نیست که مشکل را برطرف کند و طراح شما را پشتیبانی نمی کند؟
بله، 99 درصد از کسانی که سایتی با پشتیبانی ضعیف یا بدون پشتیبانی دارند با این مشکل مواجه شده اند و اگر 1 درصد این مشکل را ندارند باید منتظر بمانند زیرا هیچ سایتی به طور مداوم پایدار نیست و نیاز به پشتیبانی با آپدیت روزانه و هفتگی دارند.

پشتیبانی وب سایت را به کدام شرکت بسپاریم؟
یکی از ویژگی های اصلی تیم پشتیبانی داشتن دانش، تلاش و تجربه به روز است.

طراحی و ایجاد یک وب سایت تنها یک قدم به سوی توسعه کسب و کار است. پشتیبانی و نگهداری از سایت قدم بعدی است که مهمتر از طراحی خود سایت است.

به همین دلیل، پشتیبانی باید توسط کارکنان با تجربه و تخصص بالا در این زمینه انجام شود. یکی از ویژگی های اصلی تیم پشتیبانی داشتن دانش، تلاش و تجربه به روز است. حتی تجربه کافی برای تیم پشتیبانی کافی نیست. باید تجربه زیادی در عیب یابی وب سایت داشته باشد. از به روز رسانی مداوم سرور و هاست و تفویض کامل تیم پشتیبانی گرفته تا به روز رسانی و همگام سازی وب سایت با سرور تا اصلاح مشکلات ساختاری و قالب ها و افزونه های وب سایت. همچنین این حق مالک وب سایت است که درخواست یک قرارداد خاص با لیست مشخصی از وظایف تیم و پشتیبانی از SLA را داشته باشد که باید کاملاً از آن آگاه باشید. البته قیمت پشتیبانی وب سایت نیز نکته مهمی است، اما باید به خاطر داشت که سطح کیفیت خدمات و برند شرکت تأثیر مستقیمی بر میزان پشتیبانی وب سایت دارد.

 

 

انواع وظایف پشتیبانی وب سایت چیست؟
وظایف پشتیبانی سایت شامل مجموعه ای از خدمات از قبیل: انجام تنظیمات و رفع اشکالات فنی سایت، ایجاد به روز رسانی، اصلاح مشکلات، حفاظت و نگهداری سایت در برابر ویروس ها و هکرها، ایجاد تغییرات و تعمیرات در سایت و ... می باشد.

به این دسته از کارهای مورد نیاز برای سایت، خدمات و وظایف پشتیبانی سایت می گویند.

البته خدمات و وظایف تیم پشتیبانی به موارد معدودی که اشاره کردیم محدود نمی شود، بلکه قیمت پشتیبانی در وب سایت با توجه به نیاز مشتری یا بسته افزایش می یابد.

هیچ سایتی بدون مشکل وجود ندارد. یا نیازی به پشتیبانی و به روز رسانی ندارد. با توجه به آپدیت روزانه و هفتگی افزونه ها و سیستم های مدیریت محتوای سایت ها که دائماً در آن تغییرات ایجاد می کنند. روند به روز رسانی و رفع عیب در وب سایت نیز باید به روز شود تا از رقبای تجاری عقب نمانید.

پیشنهاد تیم تخصصی آنلاینر این است که سعی کنید راه اندازی وب سایت خود را از صفر تا صد، از طراحی گرفته تا سئو و پشتیبانی، به یک تیم یا شرکت قابل اعتماد بسپارید. که او در قبال شما مسئولیت و تعهد اخلاقی و حرفه ای دارد. در این صورت سرعت پیشرفت کار شما افزایش می یابد و هزینه کمتری پرداخت می کنید و با خیال راحت کسب و کار خود را در اینترنت راه اندازی می کنید.

 

انواع پشتیبانی در سایت چیست؟ این کار توسط چه کسی انجام می شود؟
از میان انواع پشتیبانی در وب سایت می توان به 3 گزینه زیر اشاره کرد:

پشتیبانی محتوای وب سایت (وب مستر)
پشتیبانی فنی در سایت
پشتیبانی از ارتقای وب سایت
پشتیبانی فنی سایت: شامل عیب یابی، به روز رسانی فنی و امنیت سایت در دسته پشتیبانی فنی سایت قرار می گیرد.

پشتیبانی محتوای وب سایت: ایجاد محتوا و مقالات جدید، به روز رسانی مطالب قبلی و ... نیز در دسته پشتیبانی محتوای وب سایت قرار می گیرد. هر وب سایتی به یک تیم تولید محتوا قوی نیاز دارد.

پشتیبانی از ارتقاء وب سایت: شامل مواردی مانند ارتقاء وب سایت محتوا و قسمت های مختلف وب سایت است که در رتبه بندی محتوا و محصولات وب سایت در نتایج گوگل بسیار مهم است.

وب سایت ها همیشه توسط یک نفر به عنوان مدیر وب سایت یا یک تیم چند نفره از کارشناسان پشتیبانی می شوند:

تیپ پشتیبانی حرفه ای

مدیر سایت

 

مدیر سایت برای کارفرمایانی که قیمت پشتیبانی وب سایت برای آنها اولویت بالایی دارد، شاید این مدل پشتیبانی لذت بخش تر باشد زیرا معمولاً ارزان ترین شکل پشتیبانی وب سایت، پشتیبانی مدیر وب سایت یا وب مسترها است و در واقع مهم ترین مزیت این وضعیت آن است. توجیه اقتصادی.. اما فراموش نکنیم که مدیران سایت در راه هستند، اطلاعات، دانش و تجربه کافی برای مدیریت و رفع مشکلات سایت (حتی مشکلات عادی) مطلقاً کافی نیست، بنابراین اگر از زاویه دیگری به این موضوع نگاه کنیم، در در این صورت در دراز مدت هزینه بیشتری برای کارفرما خواهد داشت.

تیم پشتیبانی سایت در این مورد، همانطور که از نام آن پیداست، یک تیم پشتیبانی به روز رسانی ها و پشتیبانی های لازم را ارائه می کند. تیم پشتیبانی 100% دوره ها و تجربیات لازم را در این زمینه کسب کرده است. و توانایی حل مشکلات و ارائه آموزش در سریع ترین زمان ممکن را دارد. اما معمولاً این روش رایگان نخواهد بود. و شخص یا تیم مربوطه کمیسیون هایی برای پشتیبانی دریافت خواهند کرد. اما در این راه با توجه به اینکه زمان کمتری برای رفع مشکلات اختصاص خواهد یافت، مطمئناً مزایای بیشتری نسبت به پشتیبانی مدیر سایت دارد و از نظر اقتصادی نیز هزینه های انجام شده در داخل قابل توجیه خواهد بود. این چارچوب ها شرایط ویژگی های مهم یک توسعه دهنده وب، تخصص، تعهد و نظم است از جمله مهمترین ویژگی های تیم پشتیبانی وردپرس در زمان و هزینه صرفه جویی کنید دسترسی منظم به تیم پشتیبانی پاسخگویی به بلیط ها در اسرع وقت امکان تماس تلفنی با متخصص مربوطه ارائه مشاوره تخصصی به مدیران سایت دوره های آموزشی ویژه حضوری 6 ماه پشتیبانی رایگان محصول قیمت پشتیبانی سایت بالاتر است نتیجه پشتیبانی خوب و قدرتمند در سایت پشتیبانی خوب پایداری مداوم و همچنین سلامت و ایمنی سایت را تضمین می کند.

پشتیبانی خوب سایت، پایداری مداوم و همچنین سلامت و ایمنی سایت را تضمین می کند. بنابراین ایجاد مشکلات در سایت و حتی زمان رفع آنها به حداقل می رسد و کاربران شما تجربه خوشایندی از کار با سایت شما خواهند داشت. البته این تجربه به طور غیرمستقیم روی سایر ویژگی های سایت شما از جمله سئو تاثیر می گذارد. و حالا چند سوال دیگر: آیا تا به حال توانسته اید مشکلاتی که پشتیبان سایت به آنها اشاره می کند را یکی یکی حل کنید؟ (آیا امکان دارد؟) آیا تا به حال مشکلی را به تیم پشتیبانی گزارش داده اید و آنها 2 مشکل دیگر را حل کرده و به شما گزارش می دهند؟ (البته که نه) هیچ وقت به کادر پشتیبانی گفتی برو پیش فرحزاد و برگردی؟ آیا تا به حال مشکلی را علامت گذاری کرده اید و سپس با پشتیبانی تماس گرفته و اعلام کرده اید که مشکل حل شده است؟ آیا تا به حال حامی وب سایتی داشته اید که در همه زمینه ها تخصص داشته باشد؟ (ما چنین پشتیبانی نداریم، اما مطمئنا اگر تیم داشته باشید، این امکان وجود دارد.


سوالات متداول در مورد پشتیبانی

1- کدام شرکت یا شخصی را برای پشتیبانی وب سایت خود انتخاب کنیم؟

پشتیبانی باید توسط تیمی با تجربه و تخصص بالا در این زمینه ارائه شود. یکی از ویژگی های اصلی تیم پشتیبانی سایت داشتن دانش، تلاش و تجربه به روز است. حتی تجربه کافی برای تیم پشتیبانی کافی نیست. باید تجربه زیادی در عیب یابی وب سایت داشته باشد.

 

2- چه مواردی شامل پشتیبانی می شود؟

از جمله مواردی که در دوره پشتیبانی به طور کامل پوشش داده شده است می توان به اصلاح ایرادات فنی سایت، به روز رسانی منظم و مستمر، بک آپ گیری دوره ای و روزانه و جلوگیری از مشکلات احتمالی در سایت اشاره کرد. جزئیات کامل در قسمت بسته های پشتیبانی ذکر شده است.

 

3- آیا برای پشتیبانی وب سایت قراردادی وجود دارد؟

بله، برای دریافت پشتیبانی حرفه ای مطمئن، انعقاد قرارداد (حضوری یا حضوری) ضروری است. در قرارداد باید تمام تعهدات شرکت پشتیبانی به همراه SLA به وضوح بیان شود.

 

4- راه های ارتباطی با پشتیبانی سایت چیست؟

یکی از راه های ارتباطی برای دریافت پشتیبانی حرفه ای Ticket و همچنین تماس ها و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتس اپ است.

 

5- هزینه پشتیبانی وب سایت چقدر است؟

هزینه پشتیبانی سایت با توجه به نیازها و برنامه های انتخاب شده توسط کارفرما متفاوت خواهد بود. 

 

انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۱

برس حرارتی مارک fast hair، شانه برقی صاف کننده مو


برس حرارتی مو حرفه ای مدل fast hair که به آن برس برقی نیز می گویند، بهترین برند برس حرارتی در زمینه حالت دادن به مو است و نظرات خریداران نیز این موضوع را تایید می کند. از این دستگاه می توان برای برس زدن، شانه کردن، صاف کردن و شلاق مو استفاده کرد.

از ویژگی های اصلی این برس صاف کننده حرارتی و برقی مو می توان به قابلیت تنظیم دما در 6 درجه حرارت و قابلیت خاموش شدن خودکار پس از 60 دقیقه و فناوری تورمالین برای تولید یون های منفی طبیعی برای نرم شدن مو و جلوگیری از وز شدن مو اشاره کرد.

برس مو برقی fast hair برای آرایشگاه های حرفه ای طراحی شده است، بنابراین می توانند برای مدت طولانی از آن استفاده کنند، اما کاربران خانگی نیز از این محصول استفاده می کنند.

این دستگاه دارای دکمه ای است که با فشردن این دکمه دستگاه را خاموش یا روشن می کند، پس از روشن شدن دستگاه در صورت فشار دادن دکمه می توانید دمای مورد نظر را تنظیم کنید که بر روی صفحه LCD دستگاه نمایش داده می شود.

برای استفاده، پیشنهاد می کنیم دما را روی کمترین مقداری که موها با آن تقسیم می شوند، تنظیم کنید. همچنین برای محافظت بیشتر از پوست و موی شما، این دستگاه دارای روکش سرامیکی و نوک عایق می باشد.

مهمترین ویژگی های برس حرارتی fast hair

مناسب برای تمام انواع مو
یکی از ویژگی های مهم این دستگاه قابلیت تنظیم دما از 160 تا 210 (در 6 مرحله) است و این از آن جهت حائز اهمیت است که دستگاه برای هر مویی (موی نازک یا پرپشت) قابل استفاده است.

 

فن آوری های این برس برقی حرارتی
این دستگاه با استفاده همزمان از 3 فناوری سرامیک، تورمالین، یونی سعی در کاهش آسیب مو، بهبود طراحی و درخشندگی، رفع مشکل وز شدن موها و بلندتر شدن موها پس از استفاده از دستگاه دارد.

 

سیستم خاموش شدن خودکار
برس حرارتی پرومکس دارای سیستم خاموش کننده خودکار است که پس از 60 دقیقه کارکرد دستگاه فعال می شود، لازم به ذکر است زمان لازم برای گرم شدن این دستگاه 30 ثانیه است و پس از آن دستگاه آماده استفاده خواهد بود.

 

محافظت از مو
برای جلوگیری از آسیب به پوست سر، این دستگاه دارای لبه های عایق در دندان است که به شما این امکان را می دهد که از ابتدا شروع به صاف کردن مو کنید و نگران گرما و آسیب هایی که ممکن است به پوست سر وارد شود نباشید.

همچنین این دستگاه دارای دندانه های سرامیکی می باشد. تکنولوژی سرامیک باعث می شود که گرما به طور یکنواخت در همه جا پخش شود که آسیب کمتری به موهای شما وارد می کند.

ملاحظات:
برای استفاده از این دستگاه موها باید خشک باشند و اگر قصد استفاده روزانه از آن را دارید می توانید به جای اتو مو از برس حرارتی با دمای کمتر استفاده کنید.

 

چه نوع مویی برای این برس حرارتی مناسب نیست؟
اگر موهای شما خیلی مجعد است پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از این دستگاه از اتو مو استفاده کنید. اگر موهای شما کمی یا متوسط ​​مجعد یا موج دار است می توانید از این دستگاه استفاده کنید.


مشخصات فنی:
تکنولوژی سرامیک
یونانی
تورمالین
دما را از 160 تا 210 تنظیم کنید
طراحی ارگونومیک
توان دستگاه 47 وات می باشد
طول سیم: 2.7 متر
کشش جهانی
سیم با چرخش 360 درجه
محافظت در برابر خاموش شدن دستگاه بعد از یک ساعت

نحوه تمیز کردن برس حرارتی
هنگام تمیز کردن برس حرارتی، لطفاً توجه داشته باشید که برس از برق جدا شده و خنک شده است. پس از آن می توانید بین شانه های برس را با استفاده از گوش پاک کن یا دستمال نازک پاک کنید. همچنین می توانید مقداری الکل را روی دسندانه های حرارتی یا دستمال بکشید تا بیشتر تمیز شود. پس از تمیز کردن دستگاه بلافاصله آن را روشن نکنید و چند ساعت صبر کنید تا کاملا خشک شود.

انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۱

ابر روان کننده بتن


ابر روان کننده بتن یک محصول کاربردی و مهم در صنعت بتن و ساخت و ساز است. این افزودنی بتن توان نرم کردن و روان کردن حجم زیادی از بتن و سیمان را دارد. هنگام بتن ریزی استفاده از روان کننده بتن الزامیست.

ابر روان کننده بتن با ایجاد یا فشار قوی و بار هم نام در بین ذرات و مولوکول های سیمان آن ها را از یکدیگر فاصله می دهد و همین امر موجب افزایش روانی بتن و حفظ اسلامپ بتن می شود.

انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما